pondělí 26. května 2014

Korková nástěnka

                                  
                     
Dnes tu mám jednu superrychlou záležitost, jejíž výroba zabere cca dvě minuty.
Stačí mít doma korkovou podložku pod hrnce (ta moje je z IKEA, kde je prodávají v sadě po třech za 49 ká čé), pěnovou oboustrannou lepicí pásku, špendlíky a místo, kam budoucí nástěnku přilepíte. Doporučuju lepit spíš na poličky, skříně nebo další kusy nábytku, u zdi bych se bála, že při sundavání půjde kromě nástěnky dolů i barva.


Teď už stačí jen ustřihnout požadované množství pásky a nalepit na podložku.


Ta moje je ještě podlepená papírem, tuhle část ale lze vynechat, je to pozůstatek z mého prvního pokusu s obyčejnou oboustrannou izolepou, která zkrátka nedrží, ať se snažíte sebevíc. Vzhledem k mojí frustraci z předchozího nezdaru jsem zvolila lepení v pruzích, nástěnku č. 2 (pro mého milého) jsem už opatřila jen čtyřmi malými čtverečky, a drží taky bezvadně.

Et voilà!


Tahle nástěnka asi neoslní nikoho, kdo potřebuje mít na očích stovky a tisíce vzkazů, úkolů, poznámek a dalších nezbytností, pro mě ale funguje víceméně spíš jako mini výstavka věcí, které nechci/nemůžu/nemám kam založit.

Žádné komentáře:

Okomentovat