středa 9. července 2014

Narozeninový dárkový poukaz

Moje mamka patří mezi nejšikovnější lidi, co znám. Vrtá, řeže, stlouká, brousí, lepí, spravuje, vyrábí, předělává. Sbírku nářadí by jí mohl závidět kdejaký chlap. K tomu navíc ale ovládá taky ruční práce, umí plést, háčkovat i šít. A protože bude mít za pár dní narozeniny, rozhodla jsem se to její holčičí kreativní Já trochu podpořit.

 

Na výrobu dárkového poukazu je potřeba:

- čtvrtka 
- obrázky
- fixy
- lepidlo
- nůžky

Čtvrtku jsem přeložila na třetiny na formát dlouhé obálky. Na ozdobení jsem chtěla něco jednoduchého, našla jsem si proto obrázky, které bývají v časopisech a knihách o šití (ty moje jsou z paunnet.com). Aby to ale nebyla až taková nuda, dobarvila jsem fixami některé z detailů.


Pak už stačí jen obrázky správně rozložit a přilepit.


Text poukazu jsem chtěla původně napsat ručně, nakonec jsem ho ale taky vytiskla a přilepila, neb na červeném podkladu by pravděpodobně tak nevynikl. 
A co že jsem vlastně mamce pořídila?


Roční předplatné Burdy, aby měla inspiraci na nové výtvory pořád po ruce. 

A až se konečně naučím šít i já, budu jí je krást, cha.

4 komentáře:

  1. Krásná poukázka :) i její obsah, ach. Mamka musela mít radost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to měla :) A hned se nenápadně zmínila o tom, že by potřebovala krejčovkou pannu :))

      Vymazat