středa 9. listopadu 2016

Stolek z pařezu

Po svatbě nám doma zbyla kulatina, která sloužila jako podnos pod dort. Díky hodinám stráveným na Pinterestu jsem hned věděla, co s ní provedu. Teď, po zhruba pěti měsících, jsem se konečně dostala k samotné realizaci a hle – máme novej stoleček!



Na jeho výrobu stačí:

– kulatina

– stolička (já jsem použila MARIUS z IKEA za 99 Kč)

– vruty do dřeva, ideální délka kolem 5 cm 

+ nebozízek

Návod je vcelku primitivní. Stačí smontovat nohy přiloženým šroubem a následně je přimontovat (bez sedátka) ke kulatině. Díry do kulatiny je lepší předem navrtat nebozízkem, aby šly vruty snáze zašroubovat.


No, a je hotovo! :)

3 komentáře:

  1. Ježiš, ten dort byl tak dobrej :D

    A čekal jsem nějakou oslavnou ódu za to, jak jsem to šrouboval :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně, jako z pinterestu :). A ten dort teda je!

    OdpovědětVymazat
  3. boží!
    (a nejvtipnější mi připadá, že na mě na balkoně čeká asi 10 kousku dřevěných koleček na obroušení :D)

    OdpovědětVymazat